sammanfattning av 2015, månad per månad. kommer komma i olika inlägg :)

Januari

Flyttade hit till örebro. Den 16:e är det exakt ett år sedan som jag flyttade in i lägenheten & andra gången i mitt liv var i örebro! Enorm förändring. & jag ångrar det inte för en sekund. Trivs hur bra som helst här! Började på universitetet och det är sjukt att det redan har gått ett år! 
 
 

 
 
 

Februari

Gick runt med google maps för att hitta till willys. Fyllde 20. Läste klart första kursen på universitetet! Började träna som en som en galning - därav 99% träningsbilder ifrån den här perioden ;) En minipraktik också. jättekonstg känsla att dra på sig "örebro landsting"-kläder ;)
 
 
 

Mars

Träning, träning, träning! Skadade mitt knä - fortfarande inte helt 100% bra i det ännu dock. Första tentan gjord - aldrg varit så nervös i mitt liv! 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej