Oktober

Ljushybris, victor fyllde år men annars rent vardagstjafs! Tentaångest var det som rådde igenom hela oktober - så fritid & roliga aktiviteter = 0 ;) var iförsig i vänersborg på oktobersmarknaden :) & förlorade i mario party... tatuerade mig också, två små tatueringar på armarna! :D 
Och det som skedde i trollhättan var så hemskt att jag måste ta upp det. Sinnessjukt, bara helt sinnessjukt! Tog väldigt hårt på mig. satt och följde med i nyheterna som ploppade upp överallt och hela sverige verkade vara i chock! 
 
 
 

November

Förberedelser inför julen..! hade riktig julhybris i november, satt och stirrade mig blind på inspirationssidor & allmän inredning.. (det hann svalna innan jul med andra ord!) tror jag beställde julkort i början på november haha...
mamma, pappa och emil var här och hälsade på, hade praktik i två veckor på ett boende. trivdes superbra! underbara undersköterskor som verkligen var superengaerade!  
sedan det som hände i paris - fruktansvärt hemskt. även om det skett sådana attentat på flera ställen i världen så påverkade detta mig väldigt mycket. media blåste upp det enormt och förstorade detta (debatten om det är rätt eller fel är en annan diskussion). 
 
 
 

December

månaden började med min första ktc-eximination & blev godkänd - trots nervöst babblande! ;) jobbade ganska mycket innan och efter jul. sedan självklart julfriandet. firade med victors familj på morgonen och åkte sedan till vänersborg och firade med min familj på kvällen! var där tills den 27 innan vi åkte hem för jobb och annat! 
 
 
 
 
 
  

Kommentera

Publiceras ej