April

plugg & träning var det som stod på schemat i april. var även i vänersborg en sväng! Anatomitentorna började här om jag inte minns fel - aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv ;) saknade kalvkov vet jag. saknar fortfarande kalvkorv... Arbetsintervju här någonstans också på urologen & samma dag hade jag jobb där hela sommaren :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Maj

 Flyttade in på riktigt i lägenheten! Mitt andra handskontrakt blev ett förstahandskontrakt & jävlar vilken tur jag haft! Tror jag inte förstod det förrän långt senare! 
& hjärnskakning! gardinstång i huvudet är inget jag rekomenderar... 
men var ändå ganska biffig!
& teckenspråketsdag firades med miia & signmark! här någonstans träffade jag victor för första gången :p 
 
 

Juni

här vet jag att minst en anatomitenta var - aldrig varit mer nervös! Åkte till vänersborg och umgicks med familj och vänner i ca en vecka - innan jag åkte tillbaka till örebro för att jobba! & emellan allt: träning!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej